Jak reklamovat

Před vlastní reklamací nás kontaktujte pomocí e-mailu uvedeného na stránkách obchodu. Pokuste se stručně popsat Váš problém se zbožím a nezapomeňte přiložit číslo objednávky. Do předmětu emaiu uveďte REKLAMACE!

Následně se s Vámi telefonicky, nebo e-mailem spojí náš pracovník a domluví s Vámi podrobnosti reklamace.

Nejčastější postup reklamace:

1. Vytiskněte a vyplňte Reklamační formulář.

2. Kompletní zboží (nejlépe v původním obalu) vložte spolu s reklamačním formulářem a kopií dokladu do obálky a odešlete (NEODESÍLAT NA DOBÍRKU!) na adresu:

   SUPER ŘEMÍNKY

   Zachrdle Martin

   Kozlovská 41

   750 02, Přerov

3. Vyčkejte na email potvrzující přijetí.

4. O vyřízení reklamace budete informováni emailem.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení