Jak reklamovat

Před vlastní reklamací nás kontaktujte pomocí e-mailu uvedeného na stránkách obchodu. Pokuste se stručně popsat Váš problém se zbožím a nezapomeňte přiložit číslo objednávky. Do předmětu emaiu uveďte REKLAMACE!

Následně se s Vámi telefonicky, nebo e-mailem spojí náš pracovník a domluví s Vámi podrobnosti reklamace.

Nejčastější postup reklamace:

1. Vytiskněte a vyplňte Reklamační formulář.

2. Kompletní zboží (nejlépe v původním obalu) vložte spolu s reklamačním formulářem a kopií dokladu do obálky a odešlete (NEODESÍLAT NA DOBÍRKU!) na adresu:

   SUPER ŘEMÍNKY

   Zachrdle Martin

   Lančíkových 1930/5

   750 02, Přerov

3. Vyčkejte na email potvrzující přijetí.

4. O vyřízení reklamace budete informováni emailem.