Jak reklamovat
Před vlastní reklamací nás kontaktujte pomocí e-mailu uvedeného na stránkách obchodu. Pokuste se stručně popsat Váš problém se zbožím a nezapomeňte přiložit číslo objednávky. Do předmětu emaiu uveďte REKLAMACE!
Následně se s Vámi telefonicky, nebo e-mailem spojí náš pracovník a domluví s Vámi podrobnosti reklamace.
Nejčastější postup reklamace:
1. Vytiskněte a vyplňte Reklamační formulář.
2. Kompletní zboží (nejlépe v původním obalu) vložte spolu s reklamačním formulářem a kopií dokladu do obálky a odešlete (NEODESÍLAT NA DOBÍRKU!) na adresu:
SUPER ŘEMÍNKY
Zachrdle Martin
Lančíkových 1930/5
750 02, Přerov
3. Vyčkejte na email potvrzující přijetí.
4. O vyřízení reklamace budete informováni emailem.