Oznámení: Důležité informace o naší dovolené Vážení zákazníci, Rádi bychom vás informovali, že náš e-shop bude uzavřen z důvodu dovolené od 20.7. do 27.7.2024. V tomto období nebudeme zpracovávat žádné nové objednávky. Pro objednávky vytvořené během naší dovolené v období od 20.7. do 27.7.2024, buďte prosím trpěliví. Všechny objednávky budou zpracovány a odeslány dne 29.7.2024. Poslední objednávky, které budou vyřízeny a odeslány před naší dovolenou, jsou ty, které dorazí nejpozději do 19.7.2024 do 9:00 hodin. Děkujeme za pochopení a těšíme se, až se zase vrátíme a budeme vám moci poskytnout naši plnou podporu. Přejeme vám všem krásný zbytek léta! S přátelskými pozdravy, Tým e-shopu SUPER ŘEMÍNKY.cz

Jak reklamovat

Před vlastní reklamací nás kontaktujte pomocí e-mailu uvedeného na stránkách obchodu. Pokuste se stručně popsat Váš problém se zbožím a nezapomeňte přiložit číslo objednávky. Do předmětu emaiu uveďte REKLAMACE!

Následně se s Vámi telefonicky, nebo e-mailem spojí náš pracovník a domluví s Vámi podrobnosti reklamace.

Nejčastější postup reklamace:

1. Vytiskněte a vyplňte Reklamační formulář.

2. Kompletní zboží (nejlépe v původním obalu) vložte spolu s reklamačním formulářem a kopií dokladu do obálky a odešlete (NEODESÍLAT NA DOBÍRKU!) na adresu:

   SUPER ŘEMÍNKY

   Zachrdle Martin

   Lančíkových 1930/5

   750 02, Přerov

3. Vyčkejte na email potvrzující přijetí.

4. O vyřízení reklamace budete informováni emailem.